FANDOM

Beckett Fowl
Yleisesti
Ikä 4 vuotta
Rotu Ihminen
Sukupuoli Mies
Ulkonäkö
Hiusten väri Vaalea
Ihon väri Vaalea
Muuta
Perhe Artemis Fowl I (isä)
Angeline Fowl (äiti)
Artemis Fowl II (isoveli)
Myles Fowl (kaksosveli)
Esiintyy kirjoissa Kadonnut siirtokunta (maininta)
Aikaparadoksi
Atlantiskompleksi (maininta)
Viimeinen vartija

Beckett Fowl on toinen Artemis Fowl II:n kaksosveljistä. Hän syntyi Artemiksen olessa jumissa Limbossa ja esiintyy kunnolla ensimmäisen kerran kirjassa Aikaparadoksi.

Hän on usein veljensä Mylesin seurassa, ja kun Myles on kaksikon aivot hän on lihakset. Toisin kuin molemmat veljensä Beckett on innokas huvivili, joka ei aina jaksa keskittyä ja leikkii mieluummin. Hän ei myöskään ole yhtä älykäs, mutta se korvautuu luovuudella ja fyysisillä kyvyillä kuten voimalla ja nopeudella.

Historia Muokkaa

Kadonnut siirtokuntaMuokkaa

Beckett mainitaan Kadonneen siirtokunnan lopussa, kun Butler kertoo Artemikselle tämän palatessa Limbosta, että hänellä on nyt kaksosveljet.

AikaparadoksiMuokkaa

Myles ja Beckett nähdään Aikaparadoksin alussa, kun Artemis yrittää opettaa heitä, mutta laittaakin pojat lopulta piirtämään.

AtlantiskompleksiMuokkaa

Atlantiskompleksissa Butler kertoo, ettei Artemis luota enää Beckettiin, koska tämä järsi hänen hamsterinsa jalkaa. Lisäksi mainitaan, että Beckett oli kaivanut Fowl Manorin pihalle karhunloukun, jonne Myles putosi. Beckett lupasi antaa veljelleen tikkaat vaihtokaupassa Artemiksen huoneen lukon koodiin.

Viimeinen vartijaMuokkaa

Viimeisessä vartijassa kaksoset ja heitä vahtiva Juliet tulevat berserkkien sielujen valtaamiksi. Edes Opalin edessä Beckett ei ole lainkaan peloissaan, koska ei ilmeisesti oikein ymmärrä mitä tapahtuu. Hän onnistuu jopa lyömään Opalia vatsaan ennen kuin hänen kehonsa vallannut berserkki Oro ottaa taas vallan. Hän on Oron vallassa kunnes Oro lähtee hänen kehostaan berserkkien portin mukana.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki